ساعت تبلیغاتی
روشهای تبلیغاتی
روش های تبلیغاتی اعم از بصری و صوتی می باشد که مخاطبین مخصوص به
خود را دارد. از جمله انواع تبلیغات، نمایش محصول و خدمات به اقشار مختلف
جامعه است. تبلیغات شرکتی و سیاسی نیز از جمله انواع تبلیغات دیگر هستند که
کاربردهای مختص به خود را دارند. با توجه به افزایش رسانه های متعدد، عمل ساعت
تبلیغاتی محدود به تلویزیون و رادیو نمی شود. از جمله رسانه های دیگر می
توان به فضای مجازی، وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، بیلبوردها،
مجلات و روزنامه ها اشاره نمود. توجه به نیاز مشتری در گروه های مختلف
رسانه ای جهت تبلیغ صحیح حائز اهمیت است.
[ سه شنبه 16 مهر 1398 ] 14:26 ] [ admin ]
[ ]